ارتباط با مشتری بر اساس مدل جهانی D.I.S.C

تا حالا فکر کرده‌اید که امروزه چه چیزی باعث موفقیت انسان‌ها می شود؟ پول، تحصیلات یا امکانات؟ با نگاهی به اطراف خود، انسان‌های بسیاری را می ببینیم که علی رغم داشتن ثروت بسیار، تحصیلات عالی و امکانات کافی، همچنان نتوانسته اند در زندگی شغلی و شخصی خود موفق باشند!

دوره ارتباط با مشتری براساس مدل جهانی D.I.S.C

مخاطبین دوره :

  • افرادی که می خواهند تیپ شخصیتی خود را بشناسند.
  • افرادی که ایجاد ارتباط مؤثر و هدفمند برایشان اهمیت دارد.
  • افرادی که می خواهند به صورت حرفه ای مذاکره کنند و در کار فروش فعالیت دارند.
  • مدیران و صاحبان کسب‌وکارهایی که انتخاب منابع انسانی نامناسب برایشان هزینه‌های بالایی داشته است.